Bewertungen von Sushi 8 Papendrecht

Neue Beurteilungen

5.0
Gerda
22 April 2025

‘s morgens online besteld voor ‘s avonds. Bestelling was keurig op tijd. Pokebowls zijn superlekker.

Jo
17 April 2025
Ilona
16 April 2025

Heerlijke sushi.

Julia
14 April 2025
Anita
14 April 2025

Heel goed en de sushi is lekker. mensen zijn zo vriendelijk

Marlon Klop
13 April 2025
Ray
13 April 2025

Voor de tweede keer voedselvergiftiging opgelopen zeer ziek van de sushi. Nooit meer.

Antwort von Sushi 8

Geachte Ray, wij vinden dit extreem vervelend om te lezen en willen dit nooit meer laten gebeuren in de toekomst. Als u wilt kunt u nog een mail sturen naar info@sushi-eight.nl met de gegevens van uw bestelling. Wij zouden het begrijpen maar heel jammer vinden als u ervoor kiest om toch niet meer bij ons te bestellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight.

Anna
13 April 2025

Keurig op tijd klaar en het smaakte PRIMA!

Stephanie
12 April 2025

Het was weer heerlijk, en dit keer ook keurig op tijd bezorgd!

Ingrid
12 April 2025

Het was heerlijk, het was voor de kinderen moeilijk om te wachten tot het volgende rondje omdat ze het zo lekker vonden!

Mason
11 April 2025

Er zat een fis eitje op mijn Vega sushi maar verder is alles goed

Tristan
7 April 2025

Vincent is echt een topgozer. Ik denk dat hij loonsverhoging verdient.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Annemiek
7 April 2025

Over het algemeen lekker en smakelijk en prima service. Helaas waren ze een onderdeel van de bestelling vergeten. Er is geen makkelijk mail adres/klantenservice om dat door te geven. Je kan alleen bellen tijdens openingstijden.

Antwort von Sushi 8

Geachte Annemiek, voor vragen of klachten kunt u uiteraard altijd terecht bij info@sushi-eight.nl met uw gegevens van uw bestelling en zullen wij deze situatie netjes afhandelen. Groeten, Team Sushi Eight

Claudia Gooijer
6 April 2025

Top service en top sushi! Hebben weer heerlijk gegeten.

Fabienne
6 April 2025

De bestelling werd 40 minuten later bezorgd dan het eind van het aangegeven tijdslot. En de gyoza’s en ebi fry garnalen waren al compleet koud toen ze bij ons aankwamen.

Antwort von Sushi 8

Geachte Fabienne, wij vinden het heel vervelend om te horen dat u een vervelende beleving bij ons heeft gehad. Als dit nog niet opgelost is, kunt u een mail sturen naar info@sushi-eight.nl met de gegevens van uw bestelling zodat wij dit netjes kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight.

Donna
3 April 2025

Always amazing and fresh!!

Patrick
1 April 2025

Ander half uur op me eten gewacht uit eindelijk het maar zelf gaan halen verschrikkelijk slechten service

Bruggeling
31 MĂ€rz 2025

Het leek of de sushi s en nigiri wat kleiner waren dan de normale grote die ik altijd krijg...

Stolk
31 MĂ€rz 2025

Top! Heerlijk! Geweldige smaaksensatie! Duidelijk met liefde gemaakt!

Ester Lankhorst
30 MĂ€rz 2025
Dominique
30 MĂ€rz 2025

Heerlijke sushi en bezorgen was ook top. Dit laatste is weleens anders geweest

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daimy
30 MĂ€rz 2025

Ik heb mijn bestelling afgehaald, mooie zaak en aardige mensen. Toen ik onderweg was naar huis, kreeg ik een telefoontje dat ze iets waren vergeten. Omdat ik al bijna thuis was, hebben ze dit netjes bij mij afgeleverd, zonder extra kosten. De sushi was zoals altijd weer heerlijk, en vers.

Marco
29 MĂ€rz 2025

Lekker vers, en netjes op tijd. Gewoon zoals wij gewend zijn. 👍

Arjen
28 MĂ€rz 2025

Echt erg lekker !

Jeremy Korari
27 MĂ€rz 2025

Beste kwaliteit sushi in de omstreken, heerlijk!

Eve
26 MĂ€rz 2025

We hebben er weer heerlijk van gesmuld.

Corine
25 MĂ€rz 2025
Johan van Twist
24 MĂ€rz 2025

Het was weer lekker, maar moet wel vermelden dat ze dit keer wel erg aan elkaar gekleefd waren/ weet niet of dit het juiste nederlandsche woord is .

Antwort von Sushi 8

Beste Johan, onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Gerda
23 MĂ€rz 2025

Prima kwaliteit en prima bezorgen

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Esmée
23 MĂ€rz 2025

Bezorging kwam een kwartier later dan aangegeven en loempia’s waren taai en koud. Zat ook geen chilisaus bij.

Antwort von Sushi 8

Beste Esmee, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Marina Mekking
21 MĂ€rz 2025

Heerlijk dat er nu ook warme gerechten besteld kunnen worden.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Van Leeuwen
21 MĂ€rz 2025

👍

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

ingrid van de graaf
17 MĂ€rz 2025

heerlijke hapjes!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

C. Zee
16 MĂ€rz 2025

De wasabi en de gember zat vroeger in een plastic bakje, maar nu in een papieren zakje. Dit is een stuk minder lekker en ongemakkelijker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Miriam
16 MĂ€rz 2025

Sushi was niet vers( te vroeg gemaakt) en waarschijnlijk in de koeling gezet. Ik heb contact opgenomen en kreeg als antwoord dat sushi altijd koud is. Jammer, ik bestel wekelijks.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Miriam, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Petra
16 MĂ€rz 2025

Helaas niet helemaal goed gegaan met de bezorging. Half uur gewacht voor de bestelling compleet was. Heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Petra, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Julia
16 MĂ€rz 2025
Dirk Dwarswaard
15 MĂ€rz 2025

Altijd lekkere sushi hier, maar deze keer was de rijst meer verkleefd zoals je hebt als je de rest een dag bewaard in de koelkast. Nog steeds lekker, maar minder lekker dan vers. Kwaliteit was minder dan normaal.

Antwort von Sushi 8

Beste Dirk, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Fd
13 MĂ€rz 2025

Ik heb een pokebowl besteld hij was matig dit Ä·eer, Vaker besteld en dan was hij goed op smaak dit keer viel de pokebowl tegen helaas.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Tess Stout
11 MĂ€rz 2025
Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Slakkenhuis
10 MĂ€rz 2025

Vanaf de opening vaste klant en zijn nog steeds heel enthousiast over de kwaliteit

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Herman
10 MĂ€rz 2025

Kom volgende keer weer naa Sushi 8

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Gerard ouwerkerk
8 MĂ€rz 2025

Heerlijke sushi. Dank je wel voor de goede service

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Marlous
8 MĂ€rz 2025

Ondanks dat het druk was een super snelle bezorging

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Abigail
6 MĂ€rz 2025
Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Rob
5 MĂ€rz 2025

Suoerkwaliteit altijd lekker en snel geleverd. Ook de nalevering kwam snel, topservice đŸ‘ŒđŸ»

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Petra
1 MĂ€rz 2025

Erg lekker en zeer gevarieerde sushi box. Alles zag er goed verzorgd uit. Top en zeker voor herhaling vatbaar!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Mb.
28 Februar 2025

Ondanks dat we aan de laate kant hebben besteld , was alles top geregeld en hebben we heerlijk genoten!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Gert Koning
27 Februar 2025

Ik had mij in de tijd van afhalen vergist. Ze hebben mij toch zo snel mogelijk geholpen. Goede service!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Verloop
26 Februar 2025

Lekkere bite, vers, schoon en netjes.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Evelien
26 Februar 2025
Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

corien
26 Februar 2025

Een paar keer bestelling gedaan,iedere keer goed en lekker alleen afgelopen dinsdag niet,misschien omdat het op maandag dicht is,en wat overgebleven producten gebruikt.

G.M. van der Hoorn
25 Februar 2025

Eten besteld, stond bezorgtijd langer dan een uur. Maar ze kwamen al snel, tegen een half uur! Top!!

Pieren
23 Februar 2025

Minder lekker dan de vorige keer. Extra bestelde wasabi zat er niet bij, en de terriyaki saus ook niet. Waarschijnlijk was het vissaus ipv Terriyaki. Sommige sushi’s leken uit de vriezer te komen. Ook niet op tijd geleverd.

Rik
22 Februar 2025

Veel variaties, vers, heerlijke sushi! 🍣 Ook de bijgerechten smaakte goed. Top!

Diana
22 Februar 2025

Sushi zoals altijd de beste in de regio. De yakitori had een te hard korstje deze keer.

R.G.
22 Februar 2025

Netjes op tijd. Sushi was vers en erg lekker

Debby
22 Februar 2025

Heerlijke sushi, goede service

D.J.Rietveld
22 Februar 2025

bestelling keurig op tijd en uitstekende kwaliteit

Lida
21 Februar 2025

Het was weer top!!

Saskia den Braber
20 Februar 2025

Wederom erg genoten van de heerlijke sushiđŸ‘ŒđŸ»

Ebony
17 Februar 2025
Truus en Julia
15 Februar 2025

Geweldig lekker !!!

X
15 Februar 2025
Agata
15 Februar 2025
Brenda
14 Februar 2025

Echt fantastisch gegeten! Heerlijk vers.

N. Terlouw
13 Februar 2025

Sushi is altijd heerlijk! Jammer aan deze bestelling was dat ik gevraagd had de beef truffle sushi apart te verpakken, maar dit was niet gedaan. Ik had dat gevraagd gezien één van ons beide geen beef mag hebben op dit moment, en ik dat daarom graag apart verpakt wilde hebben. Dat was jammer.

R. Heijkoop
9 Februar 2025

Het was weer heerlijk...!

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Harry Biesheuvel
9 Februar 2025
Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Caroline van Poelje
9 Februar 2025

Zoals altijd prima kwaliteit en snelle service.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Saskia den Beaber
9 Februar 2025

đŸ‘ŒđŸ» perfect!

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Ester Lankhorst
9 Februar 2025

Erg goed

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Richard
8 Februar 2025

Voor het eerst niet 100% tevreden. De rijst was niet goed doorgekookt. Sommige korrels niet hard. De wassabi pasta in de zakjes zijn echt niet lekker.

Bos
8 Februar 2025

Heerlijk gegeten.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Remco de Vries
8 Februar 2025
Familie hak
6 Februar 2025

Zeer smakelijk en alles super vers. Echt van genoten!

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Link
5 Februar 2025

Heerlijke sushi! Bezorging was ook vlot en vriendelijk, wij bestellen zeker nog een keer hier!

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Marloes van Es
2 Februar 2025

Smaakte allemaal erg goed..heerlijk gegeten

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Ellen
2 Februar 2025

De wasabi is veranderd. Deze is niet lekker , een soort pasta

Elles Bons
2 Februar 2025

Onze eerste bestelling, zeker goed bevallen. Het personeel was vriendelijk en de sushi was heerlijk

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Johan van Twist
1 Februar 2025

Het was weer lekker Kleine opmerking soms zitten sommige rollen wel erg strak tegen elkaar 👍

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Angelique
31 Januar 2025

Heerlijke sushi! Stond op de afgesproken tijd klaar. Voor herhaling vatbaar.

Rosalie
31 Januar 2025
Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Vonk
30 Januar 2025

heerlijk, goede kwaliteit, en snel op kunnen halen

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Vink
29 Januar 2025

Chicken lovers was heerlijk

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Raymond van Wijngaarden
28 Januar 2025
Marjolein Opsteegh
27 Januar 2025

De sushi was heerlijk maar de gefrituurde kip was niet goed. In tegenstelling tot vorige keren, toen het heerlijk was, droop de kip in het vet zelfs door het bakje en zakje heen, er lag een plasje olie op de tafel.. Er was duidelijk iets mis gegaan want hier hebben we normaal nooit last van.

Arjan van Toor
26 Januar 2025




Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monique de Heer
26 Januar 2025

Bestelling zou tussen 19.30 en 20.00 uur bezorgd worden. Ik werd om 19.55 uur gebeld dat de rijst op was, mijn bestelling dus niet kwam en dat ik binnen een paar dagen (!) mijn geld terug krijg. Echt ongelofelijk dit!!

Antwort von Sushi 8

Beste Monique, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Jacques
25 Januar 2025

Alles prima in orde

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Ad Goud
24 Januar 2025

Super vers en heerlijk van smaak. Netjes verpakt

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Marco Duvaloois
24 Januar 2025

Was weer heerlijk,en ruim op tijd bezorgd.

Marco Duvaloois
24 Januar 2025

Was weer heerlijk,en ruim op tijd bezorgd.

Tuit
23 Januar 2025

Het eten was compleet koud bij aankomst

Nico
22 Januar 2025

Bestellingprobleem van vkrige keer netjes hersteld. Vernieuwde kaart was even wennen, maar alles was weer uit de kunst!

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Fabian
22 Januar 2025

Sushi viel uit elkaar en sommige stukken waren niet gaar. Heb ook flink lang last van m'n maag gehad na consumptie. Ik had de chicken box. De Wasabi zit ineens in een zakje en dat is veel minder geworden en de stokjes blijven ook niet meer aan elkaar zitten en ik ben niet goed met stokjes. Ik twijfel oprecht of ik hier nog ga bestellen. Bezorging duurde lang (zo snel mogelijk aangeven) en de tijd klopte niet die ik in de mail kreeg.

Antwort von Sushi 8

Hoi Fabian, wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Onze excuses hiervoor! Wij gaan dit terug koppelen naar het filiaal om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren. Wij willen u graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak. Zou u een mail met deze review en uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij u vanuit daar verder kunnen helpen? Mvg Team Sushi-Eight

Chantal
21 Januar 2025

Weer heerlijke sushi zoals altijd!

Donna
20 Januar 2025

Always fresh and yummy. Always smiling when the delivery arrives.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wim
20 Januar 2025
Rogier
19 Januar 2025