Beoordelingen van Sushi 8 Papendrecht

Recente recensies

5.0
Hendrik-Jan van Dijkhuizen
8 juli 2025

Briljante bezorging 20 min. AWESOME

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemieke van den Biggelaar
6 juli 2025

Aangegeven bij de bestelling: geen avocado ivm allergie. Toch zaten er in een aantal sushi avocado. Na het eten gebeld om te melden dat dat is misgegaan en hoe we dat in het vervolg dan moeten aangeven. De meneer aan de telefoon sprak en verstond slecht Nederlands, waardoor ik geen antwoord heb gekregen op mijn vraag. Hij had het over ā€˜is maar klein’, maar bij een allergie kan ook een klein stukje al klachten geven. Verder bood hij wel aan de bestelling opnieuw te maken, maar inmiddels hadden we al gegeten en nog meer sushi is dan zonde. Ook dat begreep hij niet en bleef het aanbieden. De sushi was verder wel lekker, maar op sommige stukjes teveel saus. We vinden het erg jammer, de bestelling was niet goedkoop.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J de Heer
6 juli 2025

Sushi viel uit elkaar en zag er deze keer niet zo mooi uit

Van eck
5 juli 2025
Jacco kuijpers
5 juli 2025

Was weer heerlijk en lekker vers

Kleijn
4 juli 2025

Er zat weinig smaak aan en bijna alleen rijst dit zijn wij niet gewend bij jullie heel jammer

Esmeralda
2 juli 2025

Al een tijd op zoek geweest en meerdere sushi-tenten geprobeerd. Dat was het allemaal net-niet. Sinds we Sushi8 hebben ontdekt, willen we nooit meer wat anders! Elke keer weer heerlijk, het ziet er goed uit en smaakt vers!

Rietveld
1 juli 2025

zeker geen verbeterpunten

Ankie Melisse
29 juni 2025

Zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk.

Peter y
29 juni 2025

Zoals altijd weer top!

F. Berkhout
28 juni 2025

De vis was ok, maar de yakitory bremzout en veel te ver doorbakken (net niet taai). De kipvleugels ook veel te ver en daardoor niet echt smakelijk.

Mary de Ruiter
28 juni 2025

Goed verzorgd en netjes op tijd.

Marianne Stam
28 juni 2025

Overheerlijke sushi en duidelijk vers gemaakt! Bezorging heel snel en altijd netjes.

Siem
26 juni 2025

Heerlijke Sushi, op tijd klaar. Zelf wezen afhalen.

Klein
24 juni 2025

Weer goed en lekker zoals altijd.

Leo van Mourik
23 juni 2025

Kwaliteit was minder dan de eerste keren dat we hier sushi bestelden.

Koster
22 juni 2025

Was niet gekoeld gemeten en was 24 graden het eten

Marcel
22 juni 2025

De doos quality time zat zo vol dat de sushi door elkaar gelopen was. Dat is zonde want de smaak was verder prima. Een iets groter bakje zou de sushi meer recht doen.

Melanie Maaskant
21 juni 2025
Rachel
20 juni 2025

Geweldig en lekker vers sushi echt the 8

Marian
17 juni 2025

de lekkerste sushi in de wijde omtrek.

Sumarni
16 juni 2025

Zeer lekkere sushi, we bestellen hier altijd! Enige is dat er wel wat meer wasabi bij mag :) 5g (1 zakje) voor een bestelling wat genoeg is voor 2-3 personen is niet genoeg.

Saskia den Braber
16 juni 2025

Wederom perfect

Anna
15 juni 2025

Keurig op tijd stond onze bestelling klaar! Het smaakte voortreffelijk!

Lida den Hollander
14 juni 2025

We hebben weer genoten ,zo vers, heeeeeeerlijk .

Dick Kole
14 juni 2025

Kwaliteit is altijd excellent; bestelstatussysteem is zeer grove indicatie, kun je niet op vertrouwen, mail 10 minuten van tevoren wel; bezorging is netjes.

Willemijn
13 juni 2025
D. J. Rietveld
11 juni 2025

Het was weer heerlijk.

Vincent
10 juni 2025
Sandra
9 juni 2025
Brenda
8 juni 2025

Zalig gegeten! Heerlijk vers en lekker eten, bezorging keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemieke
8 juni 2025

De pokebowl was minder smaakvol dan de vorige keer, de spicy mayonaise was nergens te bekennen

Marcel Kleijn
7 juni 2025

Heerlijke sushi weer! Snel weer bestellen šŸ˜‹!

Anjo
7 juni 2025

Geweldige suchi

JACQUES
6 juni 2025

MOOI OP TIJD ,KWALITEIT IETS MINDER DAN VORIG MAAL.

Kiki Brandwijk
2 juni 2025

De yakitori was heel hard voor de rest was alles goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jasper
1 juni 2025

Bezorging 1.5 uur Kwaliteit - heel veel rijst

Daryen
31 mei 2025
Gerard van den Nieuwendijk
30 mei 2025

Al jaren vaste klant en iedere keer is het weer genieten

Marjolein Opsteegh
27 mei 2025

Het was weer heerlijk, rijst mag een tikkie zachter en warmer, kwaliteit is uitstekend, mooie grote sushi met voldoende zalm

Saskia een Braber
26 mei 2025

Wederom uitstekend

Wim Heilema
26 mei 2025

Lekker eten en keurig op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
25 mei 2025

Altijd super verse Sushi en een ruime keuze! Het is altijd weer een feestje als je de sushi eet.

G.A. de Bie
25 mei 2025

Het was weer heerlijk, we hebben er van genoten op onze trouwdag. Zo kun je gezellig samen thuis ook genieten van heerlijke sushi . Mvg, G.A.de Bie

Nederlof
25 mei 2025

Zoals altijd was de sushi weer heerlijk! Helaas heeft de bezorging zeer lang geduurd. Ik had in de middag al een bestelling geplaatst voor dezelfde dag, met een bezorgtijd tussen 18:00 en 18:30 uur. Om 18:50 uur kreeg ik een e-mail met het bericht dat mijn bestelling onderweg was, maar om 19:15 uur had ik nog altijd geen eten ontvangen. Toen ik belde naar het filiaal om na te vragen waar mijn bestelling bleef, kreeg ik te horen dat de bezorger wel degelijk onderweg was op de route naar mijn woning (5 minuten rijden vanaf Sushi 8). Echter ontving ik mijn bestelling pas rond 19:30 uur. De bezorger bood nog wel zijn excuses aan voor de late bezorging. Maar jammer genoeg was dit niet de eerste keer dat mijn bestelling te laat bezorgd werd of te laat klaar stond om afgehaald te worden.

Reactie van Sushi 8

Het spijt ons te horen dat er iets misging met je bestelling. We stellen het op prijs dat je dit aangeeft en pakken dit intern op. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Aaldert de jonge
24 mei 2025

Bezorgtijd nakomen

Ida
23 mei 2025

Alles in orde. Was heerlijk!

Ron
22 mei 2025

17:50 online besteld met optie zsm bezorgen….20:10 bezorgd!!

Reactie van Sushi 8

Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Willemstein
17 mei 2025

Was heerlijk

Cen
17 mei 2025

Goede kwaliteit, hoge prijs

Ad
12 mei 2025

Had om 19.00 afhalen besteld, zaterdag. Was 19.40 uur klaar. Tussendoor maar even naar huis gegaan. Was verder niet erg hoor

Ivo
12 mei 2025

Kwaliteit sushi is hier altijd goed. Alleen jammer dat als ik ā€˜s middags al een tijdslot reserveer om te bezorgen van 18 tot 1830 het eten pas 19:15 komt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T. Pieren
11 mei 2025

Bestellen al geruime tijd bij u. De bestelling kwam tot nu toe altijd met vertraging, minimaal 15 minuten, voor ons acceptabel. Vertraging van vandaag: 1 uur! Bovendien is extra teriyaki saus, wel extra betaald, niet geleverd. Emballage was onderweg ook kapot gegaan en de bakjes op de bodem van de tas onder het vet. Alles bij elkaar: vandaag teleurgesteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Moei
11 mei 2025

Heerlijke sushi en op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Temmers
11 mei 2025
Petra
11 mei 2025

Aardige man waarbij ik de sushi kon ophalen. Prima sushi, niks mis mee. Pokebowl zou iets groter mogen voor die prijs maar smaakt heerlijk.

Wilco
10 mei 2025
Frits
10 mei 2025

Heerlijke sushi, goede variatie in aanbod. 4 sterren, want het kan altijd beter, hoewel ik niet weer hoe

Michelle
7 mei 2025

Super goede kwaliteit weer. Konden de sushi binnen een half uur afhalen. Alleen jammer dat ze niet in Sliedrecht bezorgen ;)

Quinten
4 mei 2025

Super servic, erg lekker en een top bezorger genaamd Luuk. Verdient zeker een complimentje door zijn enthousiasme aan de deur!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Toor
1 mei 2025

Zoals altijd weer top!

Michelle Thƶle-de Boer
1 mei 2025

heerlijk!

Buitenhuis
1 mei 2025
Gerda
22 april 2025

ā€˜s morgens online besteld voor ā€˜s avonds. Bestelling was keurig op tijd. Pokebowls zijn superlekker.

Jo
17 april 2025
Ilona
16 april 2025

Heerlijke sushi.

Julia
14 april 2025
Anita
14 april 2025

Heel goed en de sushi is lekker. mensen zijn zo vriendelijk

Marlon Klop
13 april 2025
Ray
13 april 2025

Voor de tweede keer voedselvergiftiging opgelopen zeer ziek van de sushi. Nooit meer.

Reactie van Sushi 8

Geachte Ray, wij vinden dit extreem vervelend om te lezen en willen dit nooit meer laten gebeuren in de toekomst. Als u wilt kunt u nog een mail sturen naar info@sushi-eight.nl met de gegevens van uw bestelling. Wij zouden het begrijpen maar heel jammer vinden als u ervoor kiest om toch niet meer bij ons te bestellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight.

Anna
13 april 2025

Keurig op tijd klaar en het smaakte PRIMA!

Stephanie
12 april 2025

Het was weer heerlijk, en dit keer ook keurig op tijd bezorgd!

Ingrid
12 april 2025

Het was heerlijk, het was voor de kinderen moeilijk om te wachten tot het volgende rondje omdat ze het zo lekker vonden!

Mason
11 april 2025

Er zat een fis eitje op mijn Vega sushi maar verder is alles goed

Tristan
7 april 2025

Vincent is echt een topgozer. Ik denk dat hij loonsverhoging verdient.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemiek
7 april 2025

Over het algemeen lekker en smakelijk en prima service. Helaas waren ze een onderdeel van de bestelling vergeten. Er is geen makkelijk mail adres/klantenservice om dat door te geven. Je kan alleen bellen tijdens openingstijden.

Reactie van Sushi 8

Geachte Annemiek, voor vragen of klachten kunt u uiteraard altijd terecht bij info@sushi-eight.nl met uw gegevens van uw bestelling en zullen wij deze situatie netjes afhandelen. Groeten, Team Sushi Eight

Claudia Gooijer
6 april 2025

Top service en top sushi! Hebben weer heerlijk gegeten.

Fabienne
6 april 2025

De bestelling werd 40 minuten later bezorgd dan het eind van het aangegeven tijdslot. En de gyoza’s en ebi fry garnalen waren al compleet koud toen ze bij ons aankwamen.

Reactie van Sushi 8

Geachte Fabienne, wij vinden het heel vervelend om te horen dat u een vervelende beleving bij ons heeft gehad. Als dit nog niet opgelost is, kunt u een mail sturen naar info@sushi-eight.nl met de gegevens van uw bestelling zodat wij dit netjes kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight.

Donna
3 april 2025

Always amazing and fresh!!

Patrick
1 april 2025

Ander half uur op me eten gewacht uit eindelijk het maar zelf gaan halen verschrikkelijk slechten service

Bruggeling
31 maart 2025

Het leek of de sushi s en nigiri wat kleiner waren dan de normale grote die ik altijd krijg...

Stolk
31 maart 2025

Top! Heerlijk! Geweldige smaaksensatie! Duidelijk met liefde gemaakt!

Ester Lankhorst
30 maart 2025
Dominique
30 maart 2025

Heerlijke sushi en bezorgen was ook top. Dit laatste is weleens anders geweest

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daimy
30 maart 2025

Ik heb mijn bestelling afgehaald, mooie zaak en aardige mensen. Toen ik onderweg was naar huis, kreeg ik een telefoontje dat ze iets waren vergeten. Omdat ik al bijna thuis was, hebben ze dit netjes bij mij afgeleverd, zonder extra kosten. De sushi was zoals altijd weer heerlijk, en vers.

Marco
29 maart 2025

Lekker vers, en netjes op tijd. Gewoon zoals wij gewend zijn. šŸ‘

Arjen
28 maart 2025

Echt erg lekker !

Jeremy Korari
27 maart 2025

Beste kwaliteit sushi in de omstreken, heerlijk!

Eve
26 maart 2025

We hebben er weer heerlijk van gesmuld.

Corine
25 maart 2025
Johan van Twist
24 maart 2025

Het was weer lekker, maar moet wel vermelden dat ze dit keer wel erg aan elkaar gekleefd waren/ weet niet of dit het juiste nederlandsche woord is .

Reactie van Sushi 8

Beste Johan, onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Gerda
23 maart 2025

Prima kwaliteit en prima bezorgen

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

EsmƩe
23 maart 2025

Bezorging kwam een kwartier later dan aangegeven en loempia’s waren taai en koud. Zat ook geen chilisaus bij.

Reactie van Sushi 8

Beste Esmee, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Marina Mekking
21 maart 2025

Heerlijk dat er nu ook warme gerechten besteld kunnen worden.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Van Leeuwen
21 maart 2025

šŸ‘

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

ingrid van de graaf
17 maart 2025

heerlijke hapjes!

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

C. Zee
16 maart 2025

De wasabi en de gember zat vroeger in een plastic bakje, maar nu in een papieren zakje. Dit is een stuk minder lekker en ongemakkelijker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miriam
16 maart 2025

Sushi was niet vers( te vroeg gemaakt) en waarschijnlijk in de koeling gezet. Ik heb contact opgenomen en kreeg als antwoord dat sushi altijd koud is. Jammer, ik bestel wekelijks.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Miriam, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Petra
16 maart 2025

Helaas niet helemaal goed gegaan met de bezorging. Half uur gewacht voor de bestelling compleet was. Heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Petra, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Julia
16 maart 2025